Czy warto wesprzeć Wordupa?
To zależy czego oczekujesz 🙂
Na spotkania przychodzi około 50 osób z czego połowa to osoby zajmujące się zarobkowo tworzeniem wtyczek, robieniem skórek, wdrażaniem wordpressów, programowaniem, usability, itd. Jeżeli np. szukasz do pracy front-end-developera, lub masz ofertę dla wordpressowych geeków to zdecydowanie jest Twój target.
Ile to kosztuje?
Generalnie nasze potrzeby głównie ograniczają się do wynajmu sali. Obecną salę (trochę już za małą) wynajmujemy za zakup napojów w kwocie 400 zł. Dzięki takiemu rozwiązaniu wizerunek Mecenasa jest o wiele lepiej odbierany. Z chłodnej instytucji dostarczającej salę organizatorom staje się on „Świętym Mikołajem” stawiającym napoje uczestnikom.
Mam tylko 100 zł na marketing czy wystarczy?
Jesteśmy otwarci na różne koncepcje, taka kwota wystarczy przykładowo na ufundowanie nalepek okolicznościowych, nagrodę w konkursie, czy pamiątkowe długopisy. Takie drobiazgi są dobrze postrzegane przez uczestników i zapadają im w pamięć.
Co możemy zaoferować Mecenasowi?
Kilka standardowych pomysłów (choć wolimy działania niestandardowe):
- Wszelakiego rodzaju wystawiennictwo jak miejsce pod rollupy, standy czy ścianki.
- Możliwość wyłożenia materiałów reklamowych jak plakaty, wizytówki, ulotki czy gadżety na stoliku z tego typu asortymentem. Broszury i inne materiały mogą być rozdawane przez Mecenasa razem z kuponami na napoje (to potęguje pozytywny odbiór marki).
- Podlinkowany banner reklamowy na stronie www, informację propagowaną w naszych socialmediach (facebook, twitter).
- Kilka zdań o Mecenasie podczas omawiania agendy i widoczny na niej jego logotyp.
- Krótkie wystąpienie Mecenasa informujące o nim i jego produktach, czy też potrzebach bo WordUp to doskonałe miejsce np. do poinformowania o rekrutacji.
- Wprowadzamy informacje o Mecenasie do naszych materiałów udostępnianych po WordUp-ie np. stand widoczny jako przebitka w nagraniu z prelekcji, logo sponsora na planszy czołowej filmu.
Możliwości jest wiele, zapraszam do kontaktu.